vrijdag 5 juli 2013

Hello girls!

Hoi meiden,

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Eva, ik ben 17 jaar oud en ben gek op alles wat met beauty te maken heeft. Dat begon al toen ik als klein meisje stiekem de beautycase van mijn moeder ontdekte. Lippenstift over mijn hele gezicht en nagellak overal behalve op mijn nagels. Zo trots als ik toen was, kan ik nu nog zijn wanneer ik nieuw, mooi beautyproduct op heb. Jarenlang heb ik mijn passie alleen gedeeld met mijn beste vriendinnetje Fleur, tot ik bekend werd met het blogwereldje. Via comments leerde ik bloggende meiden kennen. Ik heb er lang over nagedacht of ik wel een eigen blog zou willen. Heb ik daar wel tijd voor? Zou het me lukken om mijn site up-to-date te houden? Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en mijn eigen blogspot aangemaakt.

Meet: Mybeautylovelife

Vanaf nu zul je hier van alles over 'mijn liefde' beauty kunnen vinden! Ik hoop dat jullie mijn blog leuk zullen vinden en er misschien ook nog wat van opsteken.

Ik sta altijd open voor tips en commentaar!

Liefs,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten