dinsdag 30 juli 2013

Fashion: Harembroeken

Harembroeken zijn helemaal hip dit seizoen. Ga een dagje naar de stad met dit warme weer en zeker weten dat je een aantal, zeg maar gerust een heleboel, meiden in een harembroek ziet lopen.

Ikzelf heb twee harembroeken. Een groene van Diesel (bovenstaande foto) en een met een aztec print. Heerlijk vind ik ze zitten. Ik combineer ze gewoon met een simpel shirtje. Bij de groene harembroek draag ik als het kouder is een spijkerjasje, vind ik er zelf super leuk bij staan. De Aztec print is wat moeilijker te combineren, ik hou de rest van mijn outfit meestal erg basic. Een leuk sjaaltje in mijn haar past er wel goed bij.

Ik kijk graag rond op Fashionblog voor inspiratie. Op Birdplanet kwam ik een artikel tegen over de harembroek. De blogger achter Birdplanet vroeg zich af of Harembroeken eigenlijk wel kunnen. Wat vinden jullie? Ik vind ze super en begrijp niet waarom ze niet zouden kunnen. Heerlijk toch zo'n comfortabele broek?

Ik ben in ieder geval super blij met mijn harembroek van Diesel. Hij was wat prijzig vergeleken met de H&M'tjes, maar hij is het geld helemaal waard!

Fijne avond meiden!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten